فرهنگ لغات و اصطلاحات كاراته


املاک نخیل

وظيفه يك كاراته كا در كنار يادگيري تكنيك ها و كاتاها، فراگرفتن و صحيح تلفظ كردن لغات و اصطلاحات مربوطه مي باشد. لذابر آن شديم كه در كنار هر لغت طرز صحيح تلفظ آن را با استفاده ازحروف لاتين براي شما بياوريم. اين مجموعه حاوي بيش از 400 لغت و اصطلاح مي باشد كه اميد است كمكي باشد براي آشنايي، تلفظ صحيح و يادگيري فرهنگ واژه گان كاراته باشد.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت13:21---1 تير 1393
سلام خسته نباشی لینک دانلود خرابه
پاسخ:سلام چک میکنم اگه مشکل داشت لینک رو عوض میکنم


maryam
ساعت14:32---29 مهر 1392
ممنون
پاسخ:سلام خوهش میکنم


سمیه شهبازیان
ساعت12:01---29 مهر 1392
با سلام لغان و اصطلاحات کاراته سبک شوتوکان ski رو با تلفظ میخواستم
پاسخ:سلام سعی میکنم تلفظ رو هم بزارم


کتایون
ساعت22:46---9 مهر 1392
سلام بسیار بسیار ممنان
پاسخ:سلام خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,لغت,اصطلاحات,فرهنگ لغت,ساعت18:24توسط گورکانی | |